Sérülés garancia feltételei tokra és fóliára

  1. A sérülés garancia csak a termék megvásárlásával egyidőben vásárolható, később nem.
  2. A sérülés garancia csak bizonyos termékekhez (bizonyos tokokhoz és fóliákhoz) vásárolható, nem vásárolható minden termékhez. A terméklapon jelezzük, ha az adott termékhez elérhető ez a szolgáltatás. Bizonyos elektronikai termékekhez pedig kiterjesztett garancia vásárolható, aminek a feltételei itt olvashatóak.
  3. A sérülés garancia a megvásárlástól kezdve 1 évig él.
  4. A sérülés garancia olyan esetekben biztosítja a termék cseréjét (vagy ha már a terméket nem forgalmazzuk, akkor a vételár visszatérítését) amikor az megsérül.
  5. Üvegfólia estében sérülésnek nevezzük jelen feltételekben az üveg eltörését, ha az teljes vastagságában elreped, vagy legalább 2cm széles letörés keletkezik a szélein. Nem minősül sérülésnek, ha csak az üvegfólia felületén vannak hajszálrepedések, az üveg nem repedt át teljesen. A sérülés garancia üvegfólia esetén a sikeres felhelyezéstől indul, nem vonatkozik arra, ha a szakszerűtlen felhelyezés miatt törik el.
  6. Tokok esetén sérülésnek nevezzük a tok legalább 1 centiméteres eltörését vagy elszakadását vagy elrepedését. Nem minősül sérülésnek a tok kopása vagy elszíneződése (pl. felirat lekopása, vagy sárgulás).
  7. A sérülés garancia a termék cseréjekor, vagy a vételár visszatérítésekor megszűnik, azaz minden terméknél csak egyszer lehet vele élni.
  8. A sérülés garanciát a webáruház üzemeltetője nyújtja
  9. A sérülés garanciát a normál garanciához hasonlóan emailben lehet érvényesíteni. A számla garanciajegyként is funkcionál, ezzel tudja bizonyítani a garancia meglétét.
  10. Ha több terméket is vásárol egyszerre, akkor eldönthetni, hogy mindegyikre vagy csak bizonyos termékekre szeretném megvásárolni a sérülés garanciát. A sérülés garancia terméklapon lévő ára termék darabonként értendő.
  11. A sérülés garancia nem ad védelmet a készülékének (mobiltelefon, tablet, stb.) sérülésére, csak annak a toknak vagy fólának a sérülésére, amire a garanciát vásárolta. 100% védelem ugyanis nem létezik, sajnos ritkán de előrfordul, hogy hiába van tokban és fóliázva a készülék, esés során a készülék is megsérül (például éles tárgyra esik a telefon, vagy magasról ejti le).
paypal simplepay_hu